OC Central Most

OC Central Most
Ing. Pavla Lukavská, Marketing Manager

Proč pořádáte doprovodné akce pro návštěvníky Vašeho obchodního centra – a jaké?
Cílem akcí pro zákazníky je hlavně zvyšování loajality, vždy se snažíme event spojit se spotřebitelskou soutěží. Sekundárním cílem je tedy zvyšování obratů nájemců.
Akce musí být zajímavé, netradiční, které upoutají pozornost návštěvníků ještě před tím, než-li do Obchodního centra přijdou. Nezakládáme si na známých umělcích, jsme centrum ve městě a spíše se snažíme o to, aby akce vzbudila patriotismus v našich zákaznících.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?
Jak již bylo zmíněno v předešlé odpovědi - zajímavý, etradiční a upoutal pozornost návštěvníků. První impulz na program většinou vychází od od nás, agentura poté přirpaví veškeré podrobnosti a připraví kompletní prezentaci.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?
Nejde nám až tak o známé umělce, ale o to, aby byli zajímaví. Důležitá je určitě spolehlivost a schopnost se přizpůsobit situaci.

Proč využiváte služeb produkčních agentur?
Mou náplní v OC je zastřešní kompletního marketingu, který mi zabírá velmi času a proto využíváme služeb eventových agentur. Zároveň agentura nabídne dostatek lidí na koordinaci akce, má kreativní tým a zaštítí celé akci. 

Proč jste si vybrali agenturu Dream PRO?
Spolehlivost, kreativita a vždy skvělá příprava a realizace akce.

V případě, že byste měli zájem o bližší podrobnosti týkající se spolupráce, rádi Vám je sdělíme na osobní schůzce. 

Akce které měly koule

Vánoční večírek společnosti Hitachi

Vánoční večírek společnosti Hitachi

Pro společnost Hitachi jsme uspořádali vánoční večírek plný retro zábavy. 80. léta jsou pro večírky jako stvořená!

Centropol Energy vánoční večírek

Centropol Energy vánoční večírek

Pro společnost Centropol Energy, a. s. jsme uspořádali vánoční večírek na téma Energie budoucnosti.