SSI TECHNOLOGIES
Gabriela Topková, HR manažerka
Proč pořádáte firemní akce – a jaké?
V práci trávíme spoustu času, je naprosto nezbytné proložit nebo nakombinovat čistě pracovní aktivity s jiným typem činností. Jednou z možností jsou právě firemní akce, které mohou mít různou formu, velikost, hloubku či směr. Naše zkušenost je taková, že to zaměstnanci v případě dobré komunikace uvítají a ocení.
Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?
Zpravidla připravujeme program ve spolupráci s agenturou. Máme určitou potřebu a představu, máme znalost firmy a našich zaměstnanců. Agentura má ale zkušenosti, ví co je či není reálné, oni jsou ti experti.
Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?
Umělci korespondují z celkovým programem. Umělci by měli podtrhnout téma a zapadnout do celého konceptu akce.
Proč využíváte služeb produkčních agentur?
Není v našich silách připravit větší akce na profesionální úrovni. Jak je již zmíněno výše v textu, my nejsme těmi odborníky, nemáme ty správné kontakty. Jsme experty na jiné záležitosti a těm se plně věnujeme. Firemní akce pro zaměstnance si necháváme od „A-Z“ připravovat od produkčních agentur, protože to umějí.
Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?
Produkční agenturu Dream PRO jsme si vybrali hned z několika důvodů:
- Jedná se o lokální společnost s dlouhou tradicí – my chceme podporovat lokální firmy.
- Úspěšně jsme spolu již spolupracovali na několik menších, ale i opravdu velkých firemních akcích (sportovní den pro zaměstnance, dny otevřených dveří pro zaměstnance i veřejnost, vánoční párty...aj.).
- Připravují akce na velmi vysoké úrovni, dokáží se maximálně přizpůsobit potřebám a možnostem a nabízejí nová – atraktivní řešení. Respektují zadání, přicházejí s řešením.
- V den akce si sami dohlíží na její průběh. Tím umožňují klientům, aby si to celé mohli také užít.