Nezávazná poptávka

Co se dělo poslední 2 roky?

Co se dělo poslední 2 roky?

V uplynulých dvou letech jsme i přes nepříznivou situaci pro pořádání akcí nezaháleli a vždy stáli po boku svých klientů a dodavatelů.

Roky 2020 a 2021 byly náročné nejen pro eventové odvětví. Museli jsme vymýšlet nové procesy, které ovšem kvůli neustále měnící se covidové situaci byly nefunkční hned druhý den. Jakékoliv dlouhodobé plánování tak díky tomu nepřicházelo v úvahu, ale co bychom to byli za kreativní společnost, kdybychom si neporadili?

Eventové odvětví bylo sice na 2 roky zmrazeno, my jsme se ale odmítli nechat zmrazit strachem a pracovali jsme možná ještě více než kdy předtím. I v době plné omezení jsme naplánovali akce, které vám vykouzlily tolik potřebné úsměvy na tvářích.

My jsme ty vaše úsměvy totiž viděli, i když byly zakryté rouškou! Díky nim jsme také neztráceli elán. Říká se: "když ti život nadělí citrony, udělej limonádu", a my jsme si to vzali k srdci. Ze zmrazeného eventového odvětví jsme udělali skvělou zmrzlinu.

 

 

Jak jsme se tedy posunuli dál?

U posouvání začneme. Víte, že jsme se přestěhovali do nových prostor?
Na naší Koleji Jinak jsme zrekonstruovali celé podkroví a máme tak prostorné nové kanceláře, které nás inspirují k těm nejlepším eventovým nápadům.

V moderních kancelářích se to přemýšlí jedna báseň. Covid přinesl nutnost dodržovat na společenských akcích různá hygienická opatření a proto jsme začali bedlivě sledovat situaci okolo ochranných pomůcek. Chtěli jsme, aby naši klienti byli bez obav a naše akce byly opravdu bezpečné, takže jsme si prověřili dodavatele ochranných pomůcek a výběr těch TOP dodavatelů a jejich produktů jsme vám nabídli na www.zijbezpecne.cz.

S kvalitním ochrannými pomůckami jsme tak mohli chránit sebe i vás na hromadných akcích, které bylo skoro nepředstavitelné provést. Ale nám se to povedlo! Uspořádali jsme jedno z prvních Autokin u nás, přivezli jsme 1. autokoncert Leoše Mareše, díky kterému jsme získali dokonce ocenění od České eventové asociace a nezapomněli jsme ani na akce pro firmy a jejich zaměstnance.

Lubomír Machoň - Dream PRO

Kdy jindy než v období homeoffice bylo tak důležité stmelovat firemní tým a mít možnost se společně neformálně pobavit. A tak vznikla myšlenka online eventů, které dodnes spojují kolektivy a baví celé firmy bez podstoupení jakéhokoliv rizika nákazy. Kromě toho se takové akce můžou účastnit zaměstnanci ze všech regionů najednou.

Samozřejmě nebylo vše vždy zalito sluncem. Mohli bychom vám vyprávět o našich bezesných nocích, prožitých v obavách, že eventy budeme muset pověsit na hřebík.

Ale nepřipomínejme si to špatné, je čas slavit úspěchy a radovat se.

My se radujeme, že se náš pracovní kolektiv rozrostl. Přivítali jsme k nám do #DreamTeam nové tváře a těšíme se, že přivítáme i další. Stále hledáme posily na některé pozice, podívejte se a třeba budeme následující eventovou sezónu řešit spolu. 

S novým týmem šlo vše jak po másle, s větším rozvolněním přišly i možnosti pořádat zase offline společenské akce a my se do toho pořádně obuli.

Uspořádali jsme totiž 90 eventů za 1 léto a rozhodně se nezastavujeme. Jedeme dál a stále vytváříme nové procesy a postupy, které nás posouvají vpřed.

DreamPRO plní vaše sny.

A díky vám si my můžeme plnit ty naše.

 

Děkujeme a těšíme se na vás na dalších akcích!